känner mig sjuk

idag hade vi elevensval på efetrmiddagen. då jag hade simmning. först så simmade vi några vanliga längder fram och till baka. sedan spelade vi lite vatten polo. och det var så sjukt jobbigt så vi började träna balans istället. då vi skulle hoppa från kanten och landa på en "krokodil" som var rätt samal. 
sen skulle vi typ hoppa från kansten ner på en maddras och kunna stå upp och surfa. 
de va oxå svårt. men de sjukt kul. 
sedan fick vi en uppgift, då vi skulle bygga torn/pyramid med personerna och sedan skulle en nudda ribban uppe itaket. haha men de fick vi inte heller till så då fick vi fritt. 
 
iallafall så innan jag gick och bada kände jag mig förkyld. sen efter jag badat fick jag ont ihuvudet, och nu känns det som jag har feber... 
så jag ska vell gå och lägga mig kl 21.00 och försöka somna så fort som möjligt för att bli frisk under natten. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback