svar på frågor

om du är född 2000 borde inte du gå i 6:an då? svar: jo, men jag har hoppat över en klass. 
för när jag började skolan fick vi välja ifall man vilje börja direkt i ettan eller börja i förskoleklass. då valde mina föreldrar och lärarna att jag skulle börja i ettan direkt. därför går jag med dom som är 99:or 
 

vilket redigerings program använder du? svar: jag använder picmonkey. och jag har inte premium. men jag tycker de går lika bra endå! 
 
hur länge har du bloggat? svar: jag började med denhär bloggen nån gång i maj om jag inte minns fel..
men innan denhär så hade jag och ebba en blogg, dock hade vi inte den länge alls men den tror jag vi gjorde typ nån gång i början av maj. 
 
______________________________________________________________________________________________
 
imorgon är det sista dagen i skolan innan lovet. rätt härligt endå! vi slutar tror jag runt 11.15. så efter skolan går jag till josse och jag ska sova där i 2 nätter, så jag kanske inte bloggar så mycket vi får se ifall jag har internet på mobilen eller inte. ha de så bra så länge hejdå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback