Ändrat design lite.

Läs rubriken, som ni ser så har jag ändrat lite design eller ja jag har gjort, profilbilden rund och bytt bild. Jag har oxå flyttat på bilderna lite uppe iheadern, ni kanske inte ser så mycket skillnad men de har tagit väldigt jobb att ta bort alla gråa ramar runt bilderna och sånt. Men just nu väntar jag på att chicken nuggetsarna ska bli klara så vi kan äta.
Föresten idag kom Alexander till oss för att va med oss idag. "de är våran kusin" 
Men jag bakade kladdkakemuffins och bärkaka. Sen bakade carl och alexander sockerkaka. Sen va vi ner till sjön och badade. "i de varma vattnet" Men jag kanske bloggar mer sen annars hörs vi mer i kväll. Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback