vänner och stan!

Helluu! idag ska jag på stan med mamma. Så jag antar att jag kommer hem med endel saker. Jag behöver verkligen tröjor.
Igår så hade vi halloween tema på skolan ju. Och sen på kvällen drog jag och kajsa på tävlingsdansträning. Sedan åkte jag hem, och byte om, åt middag och sen drog jag oc carl till mathias och evelina. Där vi va en timme. Sen åkte vi på disco i haga.
Typ till 9. Då kom pappa och hämtade mig och evelina och sen skjutsade oss till brunflo. Där vi skulle gå spökvandring med kajsa, karro, sanna, veronica och linnea. De va rätt läskigt fasst asså man viste vilka de va som va alla spöken och sånt så ja men herrå ❤

Här får ni bilder sen igååår!


Kommentarer
Elina säger:

Nemän där va ju jag! ;)

Svar: jajemän ;)
Josefina Jonsson

2012-10-28 | 00:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback