Stina ♥

Hej idag ska jag vara med Stina. Så hon kommer till mig typ halv två.
Och vi kommer säkert om det är fint väder gå ut och fota lite eller så. Kanske kommer ni få se några bilder på bloggen senare idag, om vi tar några kort. Jag skrev igår att jag skulle ha en fråge stund, men jag tar bort det och tar den någon annan dag. vi får se när det blir. ♥

ni hittar stina på http://stiinaolovsson.devote.se 

juste, imorse kl 05.00 vaknade jag och gick ut och kollade på venus som var på solen. Det hände för åtta år sedan alltså 2004 och  nu hände det igen. Sedan kommer det ta cirka 105 år tills nästa gång det här syns. Alltså år 2117 tror jag det blir. Så ni som inte såg det imorse ni kommer förmodligen alldrg att få se det här.
bjuder på två bild sen i morse när jag och mamma var ute och kollade på det, vi kollade genom ett svetsglas* 

Kommentarer
Stina säger:

Hej

2012-06-06 | 14:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback