Klänning

Hej, jag sa att jag skulle lägga upp en bild på min skolavslutningsklänning i samma inlägg som jag visade studentbilderna, men det blev inte så. Så jag tänkte vissa en bild nu på hur den ser ut.
Jag ska ha en ´gul kofta och vita converse till men jag visar bara klänningen på en bild nu.
så ser den ut. Den kommer rån ginatricot och kostade 299 :-

Jag var ju på stan i går och då sa jag oatt jag hade köpt en byxdress, och jag sa att jag skulle visa den i samma haul video som jag gör sen när jag fyllt år. Och det ska jag oxå men jag tänkte bara visa en bild på den lite snabbt nu.
 så ser den ut. Inte bästa bild men men, den kommer från hm och kostade 50 :- på rean.

Kommentarer
Neha säger:

Översta klänningen var snygg:D

2012-06-11 | 20:51:59
Bloggadress: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback